14 Ocak 2012 Cumartesi

Seçim Bizimdir

Bu sene iyi geçmedi,
Söylemem lazım…
Kader beni seçmedi,
Ama görmemem lazım…
Belki birden bire yeniden başlamam gerek…
Eskiden taptığımı bugün taşlamam gerek…
Yeni bir aşk yeni bir iş, yine gülecek bi' neden lazım…
Yeni bi' haber, yeni bi' kader, bunlar için bana şans lazım…
Yeni bi' duruş, yeni dokunuş, tek tek keşfetmem lazım…
Yeni bi' hayat, gerisi bayat, kendime yeni bir ben lazım…

Kendime yeni bir neden lazım…
Günler güzel geçmedi,
Unutmam lazım…
Asıp yüzümü kalmışım,
Azıcık kırıtmam lazım…
Hep içime atmışım,
Anlatmam gerek…

Hepsini bi' kazana atıp,
Toptan kaynatmam gerek…
Yeni bir aşk yeni bir iş, yine gülecek bi' neden lazım…
Yeni bi' haber, yeni bi' kader, bunlar için bana şans lazım…
Yeni bi' duruş, yeni dokunuş, tek tek keşfetmem lazım…
Yeni bi' hayat, gerisi bayat, kendime yeni bir ben lazım…
Kendime yeni bi' neden lazım…

Herkese Merhaba… Herkese Merhaba… Herkese Merhaba…
Şimdi yazacağım alıntıları kıssadan hisse niyetine okuyoruz sevgili okur… Ona göre baştan anlaşalım…

Genç olarak ölünebileceği gibi yaşlı olarak da doğulabilir…
(Bu bir davranış meselesidir… Seçim bizimdir…)
Yaş, ihtiyar olmak için bir bahane değildir…
(Kalp yaşlanmaz der şarkı bilmez misin sen sevgili okur? Bilmez misin?)
Benim Hayalim: İleri bir yaşta genç olarak ölmektir…
(Elbette… Elbette… Kim istemez ki?)
Yaşlılık can sıkıcı olmakla birlikte, uzun zaman yaşamanın tek yoludur da…
(Dolu dolu yaşamak içinde bir fırsattır unutmamalı!...)
Yaşama seneler katmak yerine, senelerine yaşam katmak için gayret sarf etmelidir.
(Önemli olan günlerimizin güzel geçmesidir… Bu da çoğunlukla bizim tercihimizdir…)
Her şeyi iyi yönünden ele alalım… Eğer yaşlanılırsa asla olmayacak kadar genç kalınır…
(Dünden daha yaşlı evet, ancak dünden daha genç… Yaşasın… Yaşasın…)
Hayallerinin yerini özlemler aldığında bir birey ihtiyarlamış demektir…
(Benim hayalci ruhum bu sözü alkışlıyor… Daha ne yapsın?... Daha ne yapsın…)
Yaşlanmak diğerlerinden daha önce genç olmak demektir…
(Ne büyük şans… Ne büyük şans… Ne büyük şanssss…)

Yaşlanmak gençliğini yıllar boyunca organize etmek demektir…
(İlerde olunca daha çok eser bırakılır…)
Yaşlandıkça gülmekten vazgeçilmez, gülmekten vazgeçildikçe yaşlanılır…
(Öyleyse ne yapıyormuşuz, her daim gülecek birçok nedeni itinayla buluyormuşuz sevgili okur…)

Tüm bu yazdıklarım sanaydı 2012
Üstüne alınsan iyi olur… İyi olur...
Yeniden görüşünceye kadar en çok beni özleyin sevgili okur...
En çok beni özleyin... En çok beni özleyin...
Hatta bir tek beni özleyin... Özleyin...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder