15 Nisan 2012 Pazar

Sahi sevgi nedir?

Herkese merhaba...
Sahi sevgi nedir?
Yüreğinin sevgi için ilk kıpırdanışını hatırlayanınız var mı?
Ne zaman sevgilerimiz paralarımızdan önce tartılırdı?
Ya ne zaman pazara çıkardık sevgilerimizi biliyor musunuz?
En son ne zaman onu ne kadar çok sevdiğimizi söylemiştik sevgiliye?
Her gün bir parçamızı daha tüketen teknoloji çağında, sevgiye en son ne zaman yürekten bir "merhaba" demiştik acaba bir düşünün.
Sahi sevgi nedir?
İçinizi ısıtan sımsıcak bakış mı?
Kalbinizin deli gibi çarpmasına vesile olan bir gülüş mü?
Sahi sevgi nedir?
Açıkken gözbebeğimize yerleşen de, göz yumduğumuzda gönlümüze sızan da sevgi değil miydi bir vakitler?
Bir dudağın kıpırdanışından yanağımıza akseden pembelikler, utanmalar, sevgi değil miydi yoksa?
Sevgiliyi düşünmek adına uykumuzu terk ettiğimiz günlere geri dönmek o kadar zor mu?
En son sevgi şiirini hangi gecede okumuştuk, ya da dinlemiştik hatırlar mısınız?
Sahi sevgi nedir?
Bir bebeğin süt kokulu tenine kondurduğunuz bir öpücük mü?
Sabah evden çıkar çıkmaz özlemeye başladığınız o güven veren ses mi?
Sahi sevgi nedir?
Yoksa sevgi bir mektubun özlem kokan ilk satırında,
Bir tren düdüğünde,
Bir dalganın hışırtısında,
Bir kuşun kanadında mı kaldı sevgi?
Sahi sevgi nedir sorarım size?
Siz yazdıklarımı düşünedurun sevgili okur ben müsaadenizi istiyorum.
Yeniden görüşünceye kadar en çok beni özleyin.
En çok beni özleyin. En çok beni özleyin.
Hatta bir tek beni özleyin. Özleyin...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder