19 Nisan 2012 Perşembe

Talihlinin ilgisizliği sonucu PTT kargo kitabımı bugün iade etti

Herkese merhaba. Herkese merhaba. Herkese merhaba.
Biliyorsunuz ki sevgili okur 30 Mart Cuma günü haftanın çekilişini yapıp, çılgın yazar Erdal Demirkıran'ın "Ben dünyanın en akıllı insanıyım" adlı kitabını "herseydenbirtutam" bloğunun yazarının belirttiği adrese Sakarya'ya yollayacağımı beyan etmiştim.
Bloğun yazarıyla maille irtibata geçtim. Adres bilgilerini aldım. Pazartesi günü kitabını kendisine yollayacağımı söyledim ve takip etmelerini rica ettim.
2 Nisan Pazartesi günü heyecanla kendimi PTT Kargo'da buldum. Ve kitabı şanslı okura postaladım. Kendisine maille bildirdim, "kitabınız yola çıktı" diye...
Sonra beklemeye koyuldum. Aradan biraz zaman geçti kitap elime ulaştı haberi gecikince, "herseydenbirtutam" bloğunun yazarına tekrar yazdım, "kitabınız geldi mi?" diye.
Ancak bana gelen cevap, "hayır kitap elime ulaşmadı"ydı. O zaman da kendilerine kargo takip numarasını yolladım ve takip etmelerini rica ettim.
Bir süre daha bekledim yine "herseydenbirtutam" bloğunun yazarından ses seda yok. Üşenmedim bir daha yazdım, "noldu kitabınızı aldınız mı?" dedim.
Gelen cevap bu sefer, "takip numarasından bilgiye ulaşamadı"mdı.
Üşenmedim kendim girdim takip numarasını PTT kargo takip merkezi internet sitesine ve kitabın Sakarya'ya "herseydenbirtutam" bloğunun yazarının evine götürüldüğünü, evde kimseye ulaşılamadığından PTT kargoya geri gönderildiğini, kargo şubesine gidilip alınması gerektiği yazıyordu.
Bunu da yine mail yoluyla bildirdim "herseydenbirtutam" bloğu yazarına, PTT kargo linkini gönderdim kargonuzu gidip şubeden alacaksınız dedim ve yine beklemeye koyuldum.
Bugün maillerime bir baktım, günler sonra bu sefer de "herseydenbirtutam" sayın yazarı verdiğiniz link çalışmıyor diye mail atmış.
Açıkçası gelen bu mail, "herseydenbirtutam" bloğu yazarının ilgisizliği karşısında, beni çılgına çevirdi, tam sakinleşmeye çalışıyordum ki, kapım çalındı. Ve bilin bakalım ne oldu?
Gelen PTT Kargo görevlisiydi. Sakarya'ya gönderdiğim imzalı kitap, bana iade edilmek için kapıma kadar gelmişti. Hazır yeri gelmişken, PTT kargoya verdikleri düzgün ve ucuz  hizmet için teşekkürlerimi sunuyorum.
Biliyor musunuz sevgili okur, kitabıma kavuşmak beni sakinleştirdi. Çünkü, bu kadar ilgisiz bir insana imzalı kitap hediye etmek beni üzecekti.
Keyifli paylaşımlar, yeni güzel dostluklar için başlattığım bu uygulama, son 15 gündür yaşadıklarım nedeniyle beni yordu ve akabinde yeni bir karar almaya itti sevgili okur.
Gerçek kitapokurları için yeni çekilişler yapmaya devam edeceğim elbette vazgeçmek yok ancak, bugünden sonra yapacağım çekilişlerde göndereceğim kargolar karşı taraf ödemeli olacak.
Yaşadıklarımızdan çıkardığımız dersler işte bunlar olsa gerek sevgili okur. 
Sizinle paylaşayım istedim.
Şimdi bana müsaade sevgili okur. Yeniden görüşünceye kadar en çok beni özleyin. En çok beni özleyin. En çok beni özleyin. Hatta bir tek beni özleyin. Özleyin.

5 yorum:

  1. Gerçekten büyük talihsizlik olmuş. Siz canınızı sıkmayın. Eminim mesaj yerine ulaşmıştır. Bundan sonra ona göre hareket edersiniz. Hayırlı günler dilerim.

    YanıtlaSil
  2. ablamm eğer kabul edersen ben talibim kitabaaa.. gerçekten çok istiyorummm :( ama çok üzüldüm okurken gerçekten.. senin iyi niyetliliğinden gelmiş bunlar hep başına.. :(

    YanıtlaSil
  3. Merhaba! Okuduklarıma hem üzüldüm, hem sevindim. Karşı tarafın ilgisizliğine üzüldüm ama PTT Kargonun hizmet kalitesine sevindim. Bugün işyerimde "Bir Kitap da Sen Bağışla" projesi için topladığım koca bir koli çocuk kitabını PTT Kargoya verdim. Daha önce hiç kullanmadığım için endişeliydim ama şimdi içim rahatladı.

    YanıtlaSil
  4. Bihter Hanım, yazınızı okuyunca inanın çok üzüldüm, o hafta yapmış olduğunuz çekilişte ben de vardım ve kitabı kaçırınca çok üzülmüştüm. ama çekilişin böyle kötü şekilde sonuçlanmasına gerçekten üzüldüm :( büyük şanssızlık..
    hediyeyi veren de sıkıntıyı çeken de siz olmuşsunuz ama eminim kazanan arkadaş Sakarya'da olsaydı kitap mutlaka eline geçerdi, neyse bana laf düşmez tabi.. ama yerinizde olsam ben de hayal kırıklığına uğrardım :(

    YanıtlaSil
  5. yorumlarınız için teşekkür ederim arkadaşlar... hayatta her şey bir tecrübe... edindiğimiz tecrübemizi cebimize koyduk ve bildiğimiz yolda yürümeye devam edeceğiz :)

    YanıtlaSil