24 Mart 2012 Cumartesi

Parayı bulduğum an alayını... kitabı Urfa'ya gidiyor

Herkese merhaba...
Herkese merhaba...
Herkese merhaba...
İlk kitap çekilişimiz sonuçlandı sevgili okur.
Değerli yazar Erdal Demirkıran'ın "Parayı bulursam alayını..." isimli kitabı sizin olabilir başlıklı yazıma yorum yapan takipçilerim arasında yaptığım çekilişi Sedin Dünyası isimli kardeşimiz kazandı.
Sevgili Sed kardeşim seni tebrik ediyorum.
Dilerim bir ömür boyu şans meleklerin yanıbaşında olur.
Mail adresi vasıtasıyla irtibata geçtiğim sevgili kardeşim Sed'in Şanlıurfa'da bir lise öğrencisi olduğunu öğrendim.
Sed kardeşim tam bir kitapkurdu olduğunu ifade etti.
Benim de mutluluğum ikiye katlandı.
Amacıma ulaştığımı hissettim.
Huzurlarınızda bana mutlu olma ve mutlu etme şansını tanıyan Kashna Yayınevi'ne, çılgın yazar Erdal Demirkıran'a ve bu kitapların bana ulaşmasında her türlü desteği esirgemeyen sevgili baş muhalif Cem Vargün'e teşekkürlerimi sunuyorum... İyiki varsınız.

1 yorum: