9 Mart 2012 Cuma

40'ında 40 kadının değişim hikayesi

Herkese merhaba. Herkes merhaba. Herkese merhaba.
Siz 40'ında 40 kadını bir arada düşünebiliyor musunuz sevgili okur bilmem ama gazeteci Tuluhan Tekelioğlu 40'ında 40 kadını bir arada düşünmüş.
Hatta düşünmekle kalmamış 2 yıl ciddi bir çalışma yaparak, 40'ında 40 kadının hikayesini dinlemiş. Bu hikayeleri bir araya getirmiş, belgesel yapmış.
Dün de 40'ında 40 kadının fotoğraf sergisini ve belgeselini alıp İzmit'e geldi Tuluhan Tekelioğlu. Çok da iyi yaptı.
Evlisi, bekarı, sarışını, esmeri, okumuşu, okumamışı, her meslek grubundan, farklı hayat tecrübelerinden gelen 40'ında 40 kadın.
İstanbul'un farklı semtlerini mesken edinmiş, farklı kültürlerden gelmiş 40'ında 40 kadın bizimle aşklarını, sevgilerini, mutluluklarını, hüzünlerini, yalnızlıklarını, korkularını samimiyetle paylaştılar.
40'ında 40 kadının hayatlarından kesitler sunan Tuluhan Tekelioğlu belgeselinde, "Bir kadın değişirse her şey değişir" mesajını verdi.
Sunumun ardından yaptığı söyleşide, kadında meydana gelen değişimin toplumu dönüştüreceğini ifade eden Tuluhan Tekelioğlu adeta İzmitli kadınlara güven ve güç aşıladı.
İzmit Belediye Başkanı Nevzat Doğan ve İzmit Kadın Meclisi Başkanı Asuman Sert'in ev sahipliği yaptığı etkinlikte bulunmaktan müthiş keyif duydum.
Emeği geçenlere sonsuz teşekkürler.
Sizinle de paylaşmak istedim sevgili okur.
Eğer, tüh ben bu etkinliği nasıl kaçırdım diyorsanız üzülmeyin.
Çünkü, Tuluhan Tekelioğlu 40'ında 40 kadın belgeselini aynı zamanda kitaplaştırmış. Okumanızı tavsiye edebilirim.
Şimdi siz paylaştıklarımı düşünedurun ben müsaadenizi istiyorum. Yeniden görüşünceye kadar en çok beni özleyin. En çok beni özleyin. En çok beni özleyin.
Hatta bir tek beni özleyin. Özleyin...

2 yorum:

  1. tanıştığıma memnun oldum canım
    çok hoş sohbet olmuş
    ellerine sağlık
    :))

    YanıtlaSil
  2. merhaba ayşe hanımcım. hoşgeldiniz. sefalar geldiniz.bizim oraların tabiriyle başım gözüm üstüne geldiniz :) her zaman beklerim... en kısa zamanda bloğunuza iadei ziyaretinize geleceğim... sabah kahvesini birlikte içeriz ne dersiniz :)) ben de çok memnun oldum... en kısa zamanda yeniden görüşmek üzere... hoşça ve dostça kalın :))

    YanıtlaSil