22 Şubat 2012 Çarşamba

"Van’da her çocuğa 1 oyuncak" kampanyasına destek olalım

Herkese merhaba. Herkese merhaba. Herkese merhaba.
Yeni gün yeni umutlar demek.
Güneş bugün biraz kararsız.
Elma desem çık, armut desem çıkma der gibi.
Bir görünüp bir kayboluyor.
Afacan bir çocuk misali oyun oynuyor bizimle.
Çocuk demişken aklıma ne geldi biliyor musunuz sevgili okur?
23 Ekim 2011 tarihinde Van'da meydana gelen depremi yaşayan çocuklar.
Deprem görüntülerinde hep başrolde gördük çocukları.
Kimine enkaz altından çıkarılırken, kimine de enkaz altında kalmışken rastladık.
Peki deprem sonrası değişen yaşam koşulları altında ne yapıyor bu çocuklar.
Biz de yaşadık depremi, Van'a kar yağdığını gördükçe benim de Kocaeli'de içim titriyor.
Onlar için birşey yapmalı diye düşünürken güzel bir projeyle karşılaştım. Sizinle paylaşmak istiyorum.
Van'da depremden etkilenen çocukların yaşadıkları korku ve acı dolu günleri arkalarında bırakmaları için sosyal hayata kazandırma çalışmalarının olduğunu öğrenince içime bir parça su serpildi.
Kızılay Çekmeköy Şubesi'nin başlattığı "Van'da her çocuğa 1 oyuncak" kampanyası ile evlerinden ve okullarından uzak kalan çocukların çocukluklarından uzaklaşmamaları hedeflenmiş.
Depremin ardından boylarından büyük acılar ve sorumluluklar yüklenen çocuklar, devam eden yapılandırma çalışmaları içinde çocukluklarını yaşasın diye Türk Kızılayı Çekmeköy Şubesi oyuncak topluyor.
Şube başkanı İlhami Yıldırım ve ekibinin öncülüğünde yürütülen kampanya Mart ayının ilk günlerinde sona erecek. Bağışçılar istedikleri takdirde Van'a götürülerek, oyuncakların dağıtımında da görev alabilecek.
İyiki varsınız sayın İlhami Yıldırım ve beraberindeki ekip. Fikrinize sağlık.
Ne güzel haber değil mi?
Kampanyaya destek olmak istiyorsanız 0 216 640 19 99 nolu telefonu arayabilirsiniz.
Yok ben hemen destek olacağım derseniz de Çamlık Mahallesi Şehit Şahin Bey Caddesi No: 24 K: 1 Çekmeköy/İstanbul adresine oyuncak yollayabilirsiniz.
Siz ne yapacağınızı düşünedurun ben müsaadenizi istiyorum.
Yeniden görüşünceye kadar en çok beni özleyin.
En çok beni özleyin. En çok beni özleyin.
Hatta bir tek beni özleyin. Özleyinnnnn.

1 yorum: