23 Haziran 2012 Cumartesi

Tatlı Cadılara Davet

Herkese merhaba... Herkese merhaba... Herkese merhaba...
Kim ne derse desin, biz kadınlar AŞK için yaşarız.
Hayatımızda her daim AŞK olsun isteriz.
"Peri Tozu...
Sihirli aşk yemekleri...
AŞK bitkileri...
Aşk taşları...
İsimle aşk analizi...
Mumlarla aşk...
Aşk tütsüleri...
Tarot & Aşk...
Rüyalarda AŞK mesajları...
Meleklerle AŞK terapisi...
AŞK tılsımları & AŞK iksirleri..."ni merak ederiz.
AŞK'ı hayatınıza çekmek için hazır mısınız sevgili okur?
Yok eğer sadece niyetim AŞK'ı hayatıma çekmek değil, AŞK'ı bir ömür hayatımda istiyorum diyorsanız o halde size bir önerim olacak...
Spiritüel yazar Tuğçe Işınsu'nun kaleme aldığı, "Biz Tatlı Cadılar! Spiritüel Kadının Aşk Rehberi" isimli kitabını okumanızı tavsiye ediyorum.
Hatta öneriyle kalmayıp, haftanın şanslısına, GOA Yayınevi'nin bloğuma armağanı, yazar Tuğçe Işınsu'nun "Biz Tatlı Cadılar! Spiritüel Kadının Aşk Rehberi" isimli kitabını hediye etmek istiyorum.
"Evet evet ben istiyorum" diyorsanız, yapmanız gerekenler çok basit.
Hemen bloğumu izlemeye alın. Takipçim olun. 
Sonra yazımın altına bir yorum yapın ve çekilişimize katılmaya hak kazanın. Ama yorumunuzun sonuna adınızı, soyadınızı ve mail adresinizi eklemeyi unutmayın ki, haftanın şanslısı olursanız, size ulaşabileyim.
Ayrıca, bloğunuz varsa kitap çekilişi duyurumu yaparak +1, facebookta ilan ederek +1 ya da twitterda paylaşarak +1 çekiliş hakları kazanabilirsiniz.
Yazımı okuduğunuz an itibariyle süreniz başladı.  29 Haziran Cuma günü blog mesai saatimin bitimine kadar yorumlarınızın yolunu gözleyeceğim. Şansınız bol olsun sevgili okur...

5 yorum:

  1. blogumda duyurdum

    http://sapyadasaman.blogspot.com/2012/06/blog-kampanyalar.html

    DGS_birincisi_85@hotmail.com

    YanıtlaSil
  2. İbrahim yusuf Güven yusuf_16_nur@hotmail.com

    YanıtlaSil
  3. aşk hayatım o kadar inişki çıkışlı ki bende bir o kadar çılgınım ama merak ettim bu kitap bana yol gösterebilir mi yada sevebilir miyim bu kitabı cadıların aşk davetinde bende VARIM :)

    KOD ADI: DERYA :) (O KENDİNİ BİLİYOR..)
    cemre_hrby@hotmail.com hülya akman

    YanıtlaSil