29 Haziran 2012 Cuma

Sağır kurbağa misali

Herkese Merhaba... Herkese merhaba... Herkese merhaba...
Güneşli bir güne uyanmak gibisi yok.
Öyleyse bugünkü yastıkaltı hikayemiz size gelsin.
"Bir zamanlar kurbağaların yarışı varmış. 
Hedef en yüksek kuleye ulaşmakmış.
Birçok kişi yarışı izlemek ve onlara destek vermek için bir araya toplanmış.
Veee yarış başlamış.
Gerçekte insanlar, kurbağaların kulenin en tepesine ulaşmalarının mümkün olabileceğine inanmamışlar ve hep duyulan sözcükler hep aynı olmuş: 
Ne acı! Hiçbir zaman yapamayacaklar.
Kurbağalar pes etmeye başlamış, sadece biri devam etmiş.
Seyirciler yine başlamışlar; ne acı, hiçbir zaman yapamayacaklar.
Sonunda tüm kurbağaların gücü tükenmiş, hepsi pes etmiş, sadece yalnız kalıp, inanılmaz mücadele veren ve kulenin tepesine ulaşmayı başaran kurbağa kalmış.
Diğerleri nasıl başardığını bilmek istemişler.
İçlerinden biri yaklaşmış, yarışı bitirmeyi nasıl başardığını sormuş. kurbağaya ve anlamış ki kurbağa sağır!"
İşte hayatta böyle bir şey sevgili okur. 
Hiçbir zaman negatif olmak gibi kötü alışkanlıkları olan insanları dinlemeyin, çünkü onlar kalbinizin isteklerini çalarlar. Buna asla izin vermeyin...
Her zaman duyduğunuz ya da okuduğunuz kelimelerin gücünü kendinize hatırlatın.
Her zaman pozitif düşünün.
Her zaman hedeflerinize ulaşamayacağınızı ya da hayallerinizi gerçekleştiremeyeceğinizi söyleyen kişilere karşı sağır olun. Sağır. Sağır.
Şimdi siz yazdıklarımı düşünedurun sevgili okur, ben de müsaadenizi istiyorum.
Yeniden görüşünceye kadar en çok beni özleyin.
En çok beni özleyin. En çok beni özleyin.
Hatta bir tek beni özleyin.
Özleyin... Özleyin... Özleyin...

1 yorum:

  1. kulaklarımı kapadım,hedeflerime yol aldım canım arkadaşım...
    meral kamışoğlu

    YanıtlaSil