17 Kasım 2012 Cumartesi

İyiki AEMTEM var


Herkese merhaba. 
Bir vakıf düşünün ki kültür değerlerimize sahip çıksın. Tarihimizde bizi büyüten örf, adet ve manevi değerlerimizi önemsesin ve güzelim dilimiz Türkçe'mizi araştırmak, araştırmaları desteklemek, korumak, yaşatmak ve tanıtmak için var gücüyle çalışsın. 
Bilim, teknoloji ve eğitim alanındaki faaliyetleri teşvik etsin.
Ülke sanayisinin ihtiyaç duyduğu vasıflı işgücü yetiştirilmesine ve bu suretle ülkenin istihdam imkanlarını artırıcı eğitim çalışmalarına katkıda bulunmak için okullar, eğitim kurumları açsın, işletsin. 
Güleryüzü personeli, temizliği, düzeni, disiplini, prensipleri ve birbirinden başarılı öğretmenleri ve eğitmenleriyle adından söz ettirsin.
Evet sevgili okur evet, Ahmet Elginkan Vakfı'ndan söz ediyorum.
Elginkan Vakfı, 50 yılı aşkın sanayi geçmişine sahip olan ve bünyesinde E.C.A., SEREL, EMAS gibi markaları bulunduran Elginkan Topluluğu'nun yaratıcıları Elginkan Ailesi tarafından 1985 yılında kurulmuş.
23 Aralık 2006 tarihinde açılışı gerçekleştirilen "Ahmet Elginkan Mesleki ve Teknik Eğitim Merkezi",  Elginkan Vakfı tarafından yaptırılarak Kocaeli halkının hizmetine sunuldu. İyiki de sunuldu.
8 bin metrekare açık alan üzerinde, 4.080 metrekarelik bir alan kurulu,
içinde üç adet bilgisayar laboratuarı, çeşitli mesleki eğitim laboratuarları (bilgisayar donanım, kumanda,PLC, elektronik, hidrolik-pnömatik CNC, temel motorculuk ve motor ayarları), 8 derslik, 180 kişilik bir konferans salonu, kantin, sığınak, revir ve arşivi de var. Yok yok anlayacağınız.
Eğitim Merkezinde Geliştirme ve Uyum Kursları ve Toplam Kalite Yönetimi Seminerleri olmak üzere iki ana başlık altında eğitimler veriliyor.
Tüm kurs ve seminerler ücretsiz olup, giderleri Elginkan Vakfı tarafından karşılanıyor.
Geliştirme ve uyum kursları 15.173, uzaktan eğitim ile verilen kurslar 1.330,
seminerler ile 29.527 kişi olmak üzere, Ahmet Elginkan Vakfı Mesleki ve Teknik Eğitim Merkezi'nde Ekim 2006'dan Eylül 2012'ye kadar 46.030 kişi eğitimler aldı.
Elginkan Vakfı Eğitim Merkezleri'nin vermiş olduğu ücretsiz eğitimler, 2006 yılında vakfa TBMM Üstün Hizmet Ödülü'nü kazandırdı.
"Dünya malı dünyada insanlara faydalı olduğu sürece değer taşır, insanlarımızdan kazandıklarımız,eğitim hizmetleri ile insanlarımıza geri vereceğiz." felsefesiyle hareket eden Elginkan Vakfı iyiki var. 
Ve iyiki Ahmet Elginkan Mesleki ve Teknik Eğitim Merkezi Kocaeli'de ve iyiki benim evimin yanıbaşında. Merkezin eğitim ve seminerlerinin takipçisi olarak sizleri de haberdar etmek, bilgilendirmek ve teşvik etmek istedim sevgili okur. Takdir sizin. 
Bugün de bana ayrılan sütunların sonuna geldik. Sizlere veda etmeden vakfın kurucularından rahmetli H. Ekrem Elginkan'ın o çok sevdiğim sözünü paylaşmak istiyorum. 
"Allah'tan bütün dileğim, kurduğum bütün müesseselerin devamlılığının sağlanması, memlekete faydalı birer kuruluş olarak insanlara iş imkanı yaratması, devlete vergi vermesi ve bizden sonra gelecek olanlara da örnek olmasıdır." 
Siz yazdıklarımı değerlendiredurun ben müsaadenizi istiyorum. Yeniden görüşünceye kadar en çok beni özleyin sevgili okur. Gönlünüzce bir haftasonu diliyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder