20 Ağustos 2012 Pazartesi

Bayram BARIŞ(ma) Günüdür

Herkese merhaba... Herkese merhaba... Herkese merhaba...
Keyifli bir Ramazan ayını daha geride bıraktık.
Allah tekrarını nasip etsin... ,
Bayrama da eriştik çok şükür...
Hayatımızda hep bayram neşesi ve huzuru olmasını diliyorum sevgili okur...
Her ne kadar şu bayram gününde birçok insanımız genel ve yerel iktidarların üç beş kuruş yardımına muhtaç kalmışsa da... 
Şehirlerimizin trafiğinden ticaretine kadar her noktası başka bir keşmekeş içinde kalmışsa da...
Ülkemizin hesapsız paraları birkaç müteahhide hortumlanıp açılış bayramlarıyla bir de üstüne tüy dikmek alışkanlık haline getirilmişse de...
Kenar mahallelerdeki yoksul insanlara varıncaya kadar sizden-bizden ayrımı gelenek haline getirilmişse de...
Boşverin siz bunları...
Bayram Barışma Günüdür.
Bayramı yaşamaya bakalım...
Bütün meslektaşlarımın bayramı kutlu olsun...
Sosyal güvenlik yasasıyla kazanılmış haklarımız elimizden alınsa da...
Mesleğimizin bunca risklerine karşılık itibari hizmet hakları yok edilmişse de...
Basının yükünü çeken bütün basın emekçileri büyük patronlara mahkum edilmeye çalışılsa da...
Boşverin, Bayram Barışma Günüdür...
Sevgili öğretmenlerimizin bayramı da kutlu olsun....
Her ne kadar sınıfta o canınızdan çok sevdiğiniz öğrencilerinizin önünde bile, mahçubiyetlerinizi gizleyemeyecek hale getirildiyseniz de...
Ek ders ücretleriniz tırpanlandıysa da...
En doğal hakkınız tatilinizin büyük kısmı elinizden alınmaya çalışılıyorsa da...
Maaşlarınız kuşa çevrildiyse de...
Borç içinde ölmek hepinize farz olduysa da...
Boşverin öğretmenim...
Siz herkesten daha hoşgörülüsünüzdür...
Hem bayram ya!...
Gelin barışın herkesle...
Bayram ya hani...
Bütün memurlarımızın, işçilerimizin bayramı kutlu olsun...
Boşverin yüzde 2 zam kepazeliklerini...
Çoluk çocuğunuza bayramlık alamadıysanız da olur...
Geçen bayram gibi... Şöyle bir kucaklayıp öpersiniz...
Hükümetin sizi öptüğü gibi değil elbet...
Baba şefkatiyle, anne sıcaklığıyla...
Bayramlaşırsınız olur biter...
Bugün her şeyle herkesle barışma günü...
Emeklilerimizin de bayramı kutlu olsun...
Bu ülkede sizin de halen hayatta olduğunuzu devlet unuttu diye hayıflanmayın... Devlettir kusura bakılmaz... 
Bakın, sizin "Her Şeye Maydanoz"unuz olarak ben hatırladım sizi mesela... Unutmadım...Artık bununla idare etmesini de bileceksiniz ne yapalım... 
Zaten bugün bayram, üzülme değil sevinme günü...
Küslük değil, barışma günü bayram...
Asker yolu bekleyen annelerin, eşlerin, bebelerin bayramı da kutlu olsun...
Küresel şeytanların yarattığı kaosun içinde yollarını bekledikleriniz için endişeleriniz var, biliyorum. Gönlüm sizinle birlikte hep ateşlerin içinde oldu...
Siyasi iktidarların 30 kusür yıllık hatalarının bedelini ödemek çok zor kuşkusuz...
Siz yine de hoşgörün siyasetçileri...
Bugün bayram, barışma günü...
Bütün çocukların bayramı kutlu olsun...
Belki hepinize bayramlık alınamadı... Belki harçlık alacak kimseniz de olmadı bugün... Belki dünden farklı birşeyler göremediniz etrafınızda... Belki akşam karnınızı doyurmak için evdekilerle birlikte berbat işlerde çalıştı, çalışacak kimileriniz... Ama sıkmayın canınızı be çocuklar...
Bayram bugün bayram... Sırf büyüklere ders vermek için de olsa ne olur gülsün yüzleriniz... 
Bana da bayram bugün sevgili okur... Bana da bayram...
Dün de öyleydi... On gün önce de... Yani her gün öyleydi... Hiç bitmez benim bayramım... 
Ben çevremdekilerin yalancısıyım: "Sana her gün bayram", diyorlar... Galiba deliler için böyleymiş.
Doğrudur, çok itirazım yok bu söze...
Bu dünyanın keyfini süren mantığa uyacak aklım kıttır biraz... Bu yüzden de bir türlü VELİSİ olamadım güzel Allah'ımın. Lakin, DELİSİ oldum Elhamdulillah...
Ya işte böyle sevgili okur... Yeniden görüşünceye kadar en çok beni özleyin... En çok beni özleyin... En çok beni özleyin... Hatta bir tek beni özleyin... Özleyin...   

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder