23 Temmuz 2012 Pazartesi

Vergi yüzsüzlerinin yandığının resmidir PEHLİVAN

Herkese merhaba... Herkese Merhaba... Herkese Merhaba...
Yaklaşık 10 yıldır gazetecilik mesleği içerisindeyim sevgili okur. Mesleğimin en güzel yanı her gün yeni yepyeni insanlarla tanışıyor olmaktır. Her yeni insanı tanıma, hayata yeni bir pencere açmaktır çünkü.
Her ne kadar çoğunlukla makamlar içerisinde insanlığını kaybetmiş yaratıklarla karşılaşırken, bazen de kişiliği, kimliğiyle koltuğunu dolduran, doldurduğu koltuğun hakkını fazlasıyla veren ender insanlara da rastlarız.
Açıkçası devlet adamı diyince benim beklentim artar. Doğru, dürüst, ahlaklı, milli değerlere sahip çıkan, vatanını, milletini ve devletini her şeyin ve herkesin üstünde tutan, yoktan var eden, ailesi ile örf ve adetlerine bağlı, örnek insan olmasını beklerim.
Kaldı ki zaten devlet idaresinin ahenkli ve dinamik şekilde işleyebilmesi için, "hakiki devlet adamı"na olan ihtiyaç, günümüz toplumlarının en belirgin ihtiyacıdır.
Çünkü, kabiliyetsiz ve yetersiz devlet adamlarının cirit attığı bir ülkenin, topyekun bir milletin gerilemesine, hatta yok olmasına sebep olduğunu unutmamak gerektiğini hatırlatmak isterim.
İşte bu anlamda Kocaeli şanslı bir şehir ki içinde nice devlet adamları barındırıyor. Bugün size onlardan birinden bahsedeceğim.
Kocaeli Vergi Dairesi Başkanı Yafes Pehlivan'ın ismini kentimizde bilmeyen yoktur.

Kendisi genç yaşta ciddi başarılara imza atmış olmanın ötesinde bana göre "devlet adamı" olmanın gereklerini fazlasıyla yerine getiren örnek bir insandır.
Vergi tahsilatında yılların rekorunu kıran, Kocaeli'nin en başarılı il olmasını sağlayan Kocaeli Vergi Dairesi Başkanı Yafes Pehlivan, gencecik yaşına rağmen personeline ve mükelleflerine sahip çıkmasıyla bilinir.
Sevilen sayılan, mütevaziliği, başarısı ve özverili çalışmalarıyla dikkat çeken Başkan Pehlivan'ın Kocaeli hatta ülkemiz için ciddi bir şans olduğunu düşünüyorum.
Hal böyleyken verdiğim bilgiler ışığında maydanozunuz olarak okuduğum bir haberi sizlerle paylaşmak isterim.
"Gelir İdaresi Başkanlığı, beyan ettikleri vergiyi çeşitli sebeplerle ödemeyen kişileri ifade etmek için ‘vergi yüzsüzü` tabirini kullanıyor. Kocaeli Vergi Dairesi Başkanlığı da 2012 döneminin vergi yüzsüzlerini bir kaç gün içerisinde açıklayacak.
Bu konuda çalışmaların devam ettiğini ifade eden Kocaeli Vergi Dairesi Başkanı Yafes Pehlivan, tüm ilçelerden vergi kayıtlarını aldıklarını ve bir kaç gün içerisinde çalışmaların tamamlanacağını söyledi. Pehlivan, çalışmaların bitmesiniyle birlikte vergi yüzsüzlerinin kamuoyuna açıklanacağını kaydetti."
İşte bu vergi yüzsüzlerinin yandığını resmidir. Hatırlatmak istedim... Anlayana sivrisinek saz. Anlamayana "Her Şeye Maydanoz"unuzun davulu az sevgili okur. Güm be de güm güm. Güm be de güm güm. Güm. Güm. Güm.
Bugünlük de benden bu kadar sevgili okur.
Yeniden görüşünceye kadar en çok beni özleyin.  En çok beni özleyin... En çok beni özleyin...
Hatta bir tek beni özleyin... ÖZLEYİN...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder