10 Mayıs 2012 Perşembe

Hayallerin dile geldiği arenadır KOCAELİ KİTAP FUARI

 “Anadan, serden, yârdan geçerim de geçerim de,
Vazgeçemem kitaplarımdan, bırakamam onları geride.
Baştan sona tekrar tekrar gözden geçirmek istiyorum onları yine,
Ama kahretsin ki zaman dar. Zaman dar, acelem var…”
Demiş Çinli bir şair…
Herkese Merhaba… Herkese Merhaba… Herkese Merhaba…
Kitaplar benim sevgili dostlarım, gerçek yol göstericilerim.
Bilir misiniz ki her kitabın içinde ayrı bir yaşam gizlidir.
İnsanın kendi yaşamına bir başka yaşamdan bakabilmesini sağlar kitaplar.
Sıradan konuşmaları cümleler kurabilmekle değiştirir kitaplar.

Kitaplar, hayal kurabilmeyi cesaretlendirir başucunuza uzanarak.
Kitaplardan daha iyi bir yol arkadaşı var mı ki bu koca dünyada?
Kitaplar, yalnızlığın en sadık paylaşımcılarıdır. Özellikle yatmadan önce okuyabileceğim iyi bir kitaba sahip olduğumu bilmek zevklerin en büyüğü…
Elinize bir kitap alıp o mis gibi kokusunu taaa içinize çektiniz mi hiç? Yapmadıysanız çok şey kaçırıyorsunuz bilesiniz benden söylemesi...
Kitapsız bir yaşam düşünemiyorum… Bu olsa olsa kör, sağır ve dilsiz yaşamakla eşdeğerdir.
İyi bir kitap tıpkı bir hazineye benzer; sıkıntılı zamanlarda onun yerine geçer. 
Yazdıklarım üzerinde şöyle bir düşünün sevgili okur, siz de tıpkı benim gibi kitap fuarlarının hayallerin dile geldiği bir arena olduğunu göreceksiniz.
"Kocaeli Büyükşehir Belediyesi'nin Kültür Daire Başkanlığı'nın önderliğinde, milli eğitim müdürlüğümüzün, üniversitemizin ve sivil toplum örgütlerimizin yetkililerinin bir araya gelip planlayarak hayata geçirdikleri Kocaeli 1. Kitap Fuarı eminim ki yıllar yıllar sonra bütün Marmara Bölgesi’nin özlemle beklediği bir buluşma noktası haline gelecek" dediğim fuarımız bu yıl 4. kez kapılarını açacak. 
Çok heyecanlıyım. Sizinle paylaşayım istedim. 
Üstelik geleneksel hale geldiği üzere fuar açılışının bir gün öncesi 11 mayıs sabahı yürüyüş yolundaki ağaçlarımız da bu sene de kitap açacak. İsteyenler ağaçlardan kitap toplayabilecek. 
Ayrıca Mevlana, Necip Fazıl, Nazım Hikmet, Tolstoy, Poe ve Nietzsche de yürüyüş yoluna gelerek kitaplarını imzalayıp hediye edecekler okurlarına. 
Eeee daha ne olsun sevgili okur. Bundan iyisi can sağlığı...
Ben de Uluslararası Fuar Alanı'nda 12 Mayıs Cumartesi günü açılışını değerli yazar Ahmet Ümit'le yapacak olan 4. Kocaeli Kitap Fuarı'na herkesi davet etmek istiyorum.
Unutmadan söyleyeyim üstelik fuarımız bir de kitap bağış kampanyası yapıyor. Kampanyamızın adı "Bir bana bir VAN'a". Bu vesileyle siz de bir kendinize bir de Van'daki kardeşlerimize kitap hediye edebilirsiniz. Nasıl mı? Kocaeli Kitap Fuarı'nda bulundurulacak büyük bir kumbarada ziyaretçilerden ve yayıncılardan kitap bağışı toplanacak. Ve bu kitaplarla Van'daki prefabrik bir okula ve Kocaeli'de bir okula kütüphane kurulacak. Hadi değerli okurlar gelin Kocaeli'de buluşalım.
Şimdi bana müsaade sevgili okur… Yeniden görüşünceye kadar en çok beni özleyin… En çok beni özleyin… En çok beni özleyin… Hatta bir tek beni özleyin…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder