31 Mart 2013 Pazar

Adem Altay farkı


Herkese merhaba...
İşte yine yeni bir hafta sonunda daha beraberiz sevgili okur. 
Genel bir kanı vardır ya hani: Bir işe nasıl başlarsanız öyle gider! Gelin bu haftasonuna öylesine enerjik ve zinde başlayalım ki, enerjik, zinde ve verimli bir hafta bizimle olsun.
Şimdi de enerji kaynaklarımdan birini açıklayayım size o zaman.
Öyle bir öğretmen düşünün ki, insanların hayatında fark yaratacağına gönülden inansın ve bu duygusunu size sonuna kadar hissettirsin.
Öyle bir öğretmen düşünün ki, eline geçen her fırsatta kişisel mükemmellik felsefesini sunmaktan, paylaşmaktan büyük keyif alsın ve keyfi size de yaşatmayı başarsın.
Öyle bir öğretmen düşünün ki, insanların yaşamını değiştirme konusunda kendisine güvensin ve bu güveni hissettirsin, üstelik de usta bir yol gösterici olsun.
Öyle bir öğretmen düşünün ki, kendini çok iyi ifade etsin ve size de kendinizi nasıl iyi ifade edebileceğinizin yöntemlerini öğretsin.
Öyle bir öğretmen düşününki, kendine güveni tam, işini sevgiyle ve yürekten inanarak yapsın.
Öyle bir öğretmen düşünün ki, başarısından şüphe duymasın ve öğrencilerine de güvensin, güven aşılasın.
Öyle bir öğretmen düşünün ki, sevginin ve bilginin gücünün farkında olup, her ikisinin de paylaşıldıkça çoğaldığına inansın. 
Öyle bir öğretmen düşünün ki, kendisiyle yolu kesişen her öğrencisinin yaşamını değiştirecek yapıtaşlarına sahip olduğunu bilsin ve bunları bir bir paylaşsın.
Öyle bir öğretmen düşünün ki, insanlara yardım etme şansının farkında ve savunduğu düşünceler önünüzde yol haritanız olsun.
Öyle bir öğretmen düşünün ki, yaşamınıza anlam ve değer katarak fark yaratsın.
Hayatımıza insanlar girer, çıkar ya sevgili okur. Hani kimisini hatırlamazken, kimisini de asla unutmayız. Sadece bir rastlantı mıdır yoksa ihtiyacımız olduğu için mi hayatımıza girmişlerdir bilemeyiz belki ama hissedebiliriz. 
Hayatıma dokunmayı başaran değerli öğretmenim Adem Altay'dan bahsettim size bugün sevgili okur. 
Yıldız Teknik Üniversitesi'nin genç, dinamik, başarılı, çılgın öğretim üyesi  Adem Altay'ı tanımaktan duyduğum keyfi anlatamam size. Ancak yaşadığınızda anlarsınız beni. 
Bizleri Kocaeli'de buluşturan, hayatımızda iz bir bırakacak bir öğretmenle tanışmamıza vesile olan Resa Eğitim Kurumları'na huzurlarınızda teşekkür ediyorum. 
Hal böyleyken bugün de bana ayrılan sütunların sonuna geldik. Yeniden görüşünceye kadar en çok beni özleyin sevgili okur. Bir tek beni özleyin. Özleyin.... 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder